#فرزند پروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

برو دکتر بعضی پژشکا سونو میکنن که بدونن میشه درآورد یا نه

عزیزم حتما باید بری دکتر چون غددلنفاویه

عزیزم برو دکتر....
غده چربی نیس چون غده چربی درد نداره

چربی چیز خواستی نیس نترس هم مامانم هم خودم داریم

عفونتی چیزی نداشتی؟ غدد لنفاوی هس احتمالا
ولی حتما برو دکتر چک کنه

برو دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان هدیه مامان هدیه ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی