فرزند پروری پوشک شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

یه دونه که عیب نداره
عزیزم همه چیز بخور فقط کم و به انداره و چربی زیاد و قند که کلا حذف کن

دستور پیراشکی بده گلم ببینم مثل ما درست میکنی یا فرق داره

ول کن،دوباره ادامه بده،منم رژیمم دیشب کیک تولد خوردم ولی کم،باز امروز خیلی سخت تر رژیم داشتم

یه روز در هفته چیت کردن خوبه

بخور نوش جونتت فردا قوی شروع کن گلمممم😍🥰🥰

نه بابا فست بگیر تا ۱۲اینا هیچی نخور

خوشبحالت چ پایبندی . من با وزن گاویم و اینکه امپول میزنم امروز مث خرس خوردم بستنی شکلات ویفر

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان هدیه مامان هدیه ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان فندقچه مامان فندقچه ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی