دقیقا منم همیشه خندم میگرف چقد از غم دور بودیم
اووووه امروز اینقدر گریه کردم ک نگو
همینطور الکی الکی و بدون هیچ روضه خوندنی
والا
من فقط رادیو آوا داریم تو خونه.. با آهنگاشون میرقصیم من و دخترم.. مخصوصا حیدر حیدر یا صهیون
و
در میان معرکه میزنیم نعره که...
وای دقیقا ی چیز یکم غمگین باشه ببینم دلم میخاد چندساعت گریه کنم
من خیلی سخت اشکم میاد... پر از بغضم اما نمیتونم گریه کنم
فقط گاهی که حس میکنم در حق پسرام ظلم کردم گریه میکنم
💔💔💔💔💔
دلمون انقدر غم داره که مگه دلیلی هم برای خوشحالی مونده هم مرگ غم غم عم
خخخ میدونی یاد چی افتادم .بچه بودیم میرفتیم مرثیه گریه مون نمیومد تف میزدیم به چشامون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.