فقط با شامپو شپش درمان داره
بروداروخونه شامپووادوبگیر
روغن بادام تلخ عالیه.
هم برا خودت هم دختر.
بزن به موهاتون بزار ۱ساعتی بمونه شونه دندونه ریز اگه داری بکش وبعدش برو حمام همین کارو انجام بده تخما پوک میشه شپش ها هم میمیرن
قطره کیمیا بزن برا هرسه تون. بعدش شونه مخصوص شپش هست عطاری ها دارن هر دو روز شونه کنی تا ده روز کلا میرن. یه اسپری شپش بگیر از داروخونه به بالشت و وسایلتون بزن. راستی بعد هر شونه کردن که سرتونو شستین رو بالشی هاتونو بشور و تمیز کن
عزیزم من با این بعد ۳ماه از سر شپش راحت شدم. به خدا خودم و دخترم درگیر بودیم .شوهرم خرید دوبار مصرف کردم تموم شد شپش .گفتم شاید به دردت بخوره
من زمان بارداری رفته بودم مسافرت جمعی متاسفانه اونجا دسته جمعی دچارش شدیم من زودتر از همه از بین بردمش با کوتاه کردن موهام کاملا پسرونه کوتاه کردم سریع جواب گرفتم، بعد حالا نمیدونم روشم درست بود یا نه بعد به سرم روغن زیتون زیاد زدم شب تا صبح گذاشتم بمونه و تمام لباسها و پتوهامونو با آب خیلی گرم تو حموم شستم
روغن بزن چرب کن زیااااد بعد با شونه دندونه ریز بکش تخم هاشم دربیاد
ملافه ها و روبالشتی با آب داغ بشور
با محلول نمک آب بشور سرتو بریز تو شامپوتون بزار روی موهاتون بمونه یکی دوساعت
احتمالا همسرتم داره ها نگاه کن
قطره کیمیا محدودیت سنی هم نداره
من سر بارداریم شپش گرفتم همه چی امتحان کردم هیچی ب جز قطره کیمیا ج نداد
سس مایونز بزن کامل موها آغشته بشه بزار چند ساعت بمونه بعد برو حموم همونجور ک سس رو موهاته با شونه دندونه خییلی ریز شونه کن .خیلی باید شونه کنی .چند بار این کار رو تکرار کن
ببین حتما خیلی زیاد شده که حشره شو دیدی ،برو داروخونه یه محلول داره مارک پرایم خیلی خوبه اونو بگیر باید شب بزنی به سرتون بعدش هی شونه مخصوص بکشی تو سرتون تا شپش و تخم شپش بره ، بعدش یه پلاستیک بزار رو سرتون بخابیم تا صبح برین حموم ، تموم ملحفه ها لباس ها هرچیزی که تو ۴۸ ساعت گذاشته با سرتون تماس داشته شسته بشه ، فرشو مبل کامل جارو بشه تمام برس ها و شونه ها بزار تو آب جوش ،، بعد از یک هفته اگر احیانا تخم شپش تو مو مونده باشه تبدیل ب شپش زنده میشه بخاطر همین بعد یه هفته دوباره باید محلولو اسپری کنی ، ولی خب این یه هفته وسط عملیات رشک گیری یعنی تخم شپش گرفتن خیلی مهمه روزی دو ساعت اینا وقتی خوابه یا سرش تو گوشیه تخم شپشارو باید از تو سرش بگیری
اما شامپو شپش رو به سر دخترت نزن چون تب شدید براش میاره دخترت رو ببر دکتر ببین چه شامپویی میده
نمیدونم شامپو مناسب سن نیل باشه یا نه ولی سس مایونز خیلی خوبه خفشون میکنه ولی از همه مهمتر اینه با شونه مخصوص خوب تمیزشون کنی چون اینجور که میگی افتاد رو پات و شونه یعنی زیادن باید حوصله به خرج بدی چون زنده ها با شامپو میمیرن ولی تخمشون مثل چسبه باید دونه دونه جدا کنی اونایی که تو شونه نمیان رو انشاالله زود تموم بشه میفهمم چقدر عذاب اوره
همینجا شپش سرچ کن میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.