فرزند پروری
#شیرخشک
#مادرکودک
#پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

افرین منم میخواستم بگم

مینویسن ... کانال خبر فوری رو دنبال کن هرلحظه مینویسه
هم توی ایتا هم بله هم روبیکا مینویسه

چرا میزارن
امروز اصفهان و نجف اباد مردم عادی رو بمب ریختن.بعد مردم جمع شدن واسه کمک دوباره جنگنده دور زده یبار دیگه بمب ریخته تاکسی نتونه کمک کنه

برامنم سواله واقعا

چقدبگن ازمناطق نظامی پایگاه ها اماکن عمومی دور شوبن

آره دیگه هیچی نمیذارن واقعا الان ما از کجا بدونیم چی داره به سرمون میاد😡

چرا میزارن مداوم
من از خبر فوری و کار انلاین دنبال میکنم
کار انلاین خوب و بد به نفع و ضرر همه رو باهم میزاره

از بندر ک هیچی نمیزارن😕

چون دیگ چیزی ندارن که بزنن

یعنی رو به اتمامه جنگ؟؟

چرا میزارن

فقط اسرائیل رو میگه

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی
مامان نیل🐧🧸🌈 مامان نیل🐧🧸🌈 ۲ سالگی
مامان آینا و آوینا مامان آینا و آوینا ۲ سالگی