افرین منم میخواستم بگم
مینویسن ... کانال خبر فوری رو دنبال کن هرلحظه مینویسه
هم توی ایتا هم بله هم روبیکا مینویسه
چرا میزارن
امروز اصفهان و نجف اباد مردم عادی رو بمب ریختن.بعد مردم جمع شدن واسه کمک دوباره جنگنده دور زده یبار دیگه بمب ریخته تاکسی نتونه کمک کنه
برامنم سواله واقعا
چقدبگن ازمناطق نظامی پایگاه ها اماکن عمومی دور شوبن
آره دیگه هیچی نمیذارن واقعا الان ما از کجا بدونیم چی داره به سرمون میاد😡
چرا میزارن مداوم
من از خبر فوری و کار انلاین دنبال میکنم
کار انلاین خوب و بد به نفع و ضرر همه رو باهم میزاره
از بندر ک هیچی نمیزارن😕
چون دیگ چیزی ندارن که بزنن
یعنی رو به اتمامه جنگ؟؟
چرا میزارن
فقط اسرائیل رو میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.