فرزند پروری پوشک بچه شیرخشک

تصویر
۲۱ پاسخ

یه چیزی بگم
میدونم الان خیلی ناراحتی و حالت خوب نیست ولی هرجایی از زندگی بودی هرچقدر بهت بی احترامی شد هرچقدر گشتی و دور و برت و نگاه کردی دیدی جایی نداری برای موندن تو اونجا بازممممم به هیچ وجه بچه هاتو ول نکن اونا حس میکنن ها نگاه به کوچولو بودنشون نکن بعد هم خانواده همسرت و همسرت فکر میکنن تو بچه هات برات مهم نیستن که ول کردی رفتی یا باید هرطوری شده بود بچه هات رو هم میبردی یا باید زنگ میزدی خانوادت میومدن یا هم نمیرفتی وسایل هاتو جمع میکردی و منتظر میشدی صبح شه بعد بچه هاتم میبردی اصلا نمیدونم ولی باید هرطوری شده بود بچه های به این کوچیکی و ول نمیکردی الان هم بلند شو لباس هاتو بپوش برو پیششون با مادرت یا پدرت اونا رو هم بردار ببر اگه دیدی نمیزارن به پلیس زنگ بزن اگه هم دیدی پشیمونن خیلی کش نده اما سریع هم وا نده که براشون عادت شه اما الان اصلا اونجا نمون سریع حاضر شو با یکی برو سراغ بچه هات تا بیدار نشدن برسی بهشون

ببخشید که اینو میگم ولی شوهرت چه بی غیرته یعنی چی 12 شب تورو از خونه انداخت بیرون

همه دارن احساسی نصیحت میکنن که تنها نزار و فلان ولی من خودم بارها این اتفاق افتاده برام اولا که اگر قصد جدایی نداری این قهراً فایده ای نداره اما حالا که اومدی میختو محکم بکوب چون اولین بارته شرط درست پ حسابی بزار براش کوتاهم نیا چون بزاش عادی میشه پدرشم در بیار مردک بی غیرتو دوما اتفاقا بهتر شده که بچه هار‌ نیاوردی ببین مطمعن باش مادرش شوهرت به
گوه خوردن میوفته فکر مرده بچه داری آسونه☺️همچین میاره دودستی بچه هارو میده بزار یک شب نخوابه سوما یچیزی بگم درسته شما مادری ولی اونم پدرشه ایمان داشته باش. که حواسش به بچه ها هست جای بچه ها اصلا بد نیست اونا از پوست و گوشت خودشونن فقد دندون رو جیگر بزار و قشنگ تربیتش کن

منم با شوهرم یکی دوبار دعوامون شده بود وسط دعوا میگفت بیا برو بیرون بهش گفتم خودت برو بیرون اینجا‌ خونه منه خونه و دخترمو ول نمیکنم بهش گفتم چشه دیدن منو نداری تو بفرما بیرون از اون موقعس دیگه هیچوقت به من نگفته برو بیرون چون میدونه بگه هم به حرفش اهمیت نمیدم

ایشالا همچین مادرشوهرایه کثافتی از روی زمین محو بشن ینی چی میای تو دعوای زن و شوهر‌ دخالت میکنی اصن به‌ اون سلیطه مربوط نیس ایشالا آه بچه هات اونو میگیره اعصابم خورد شد با این تاپیک سر صبی پاشو برو دنبال بچه هات اونارو بردار و برگرد خونه‌ پدرت یه ماه بشین خونه مامانت تا آدم شه

نمیدونم راهی هست بری شکایت کنی یا نه،ولی هرکار میکنی دیگه برنگرد تو اون خونه تمام سعیت بر این باشه بری خونه خودت با وجود مادرشوهرت آشتی هم کنی باز همون آش و کاسه است

دیگه ک اومدی اونا از پس دوتا بچه کوچیک برنمیاد شوهرتم مامانشو دید شیر شد .... یکم میختو محکم بکوب جواب میگیری هیچکس نمیتونه مثل تو نگهشون داره فقط نقطه ضعف نشون نده بفهمن حتی اگه سختشون باشه بدتر میکنن

فقط خدارو شکر میکنم که مستاجری توی خونه طبقه چهارم بدون آسانسور رو به با مادر شوهربودن رو ترجیح دادم

عزیزم ناراحت شدم برات ولی حالا که بهت گفته برو تو هم یه کاری کن آخرین بارش بشه از این حرفها میزنه. الان صددرصد شوهرت پشیمون شده و اونا از پس بچهات برنمیان بذار یکم اذیت کنن بچهات اینا آدم بشن. به اون چه میاد دخالت میکنه زنیکه. از این به بعدم اگه یکبار دیگه شوهرت گفت برو بگو زنگ میزنم پلیس میگم داری بیرونم میکنی اینجا وسیلها و خونه زندگی و بچهای منن اونی که باید بره تو و مادرتین . اصلا خونتو ترک نکن بگو تو برو بیرون. چجوری ۱۲ شب ماشین اینا گرفتی رفتی ؟ با اینهمه خستگی بچه داری . ناراحت شدم برات. اگه شوهرت از خانوادت حساب میبره گوششو بذار بپیچونن . لجن ها

باید یقه مادرشوهرتو میگرفتی اونو اول مینداختی بیرون به شوهرتم میگفتی بخاطر بچه هام از جام تکون نمیخورم اگه ناراحتی تو بیا برو بیرون پیشه ننت

عزیزم میدونم آلان توچه شرایطی هستی ولی مطمئن باشه اون عجوزه نمیتونه از پس بسته هات بر میاد نه زنگی بزن نه هیچی تا شوهرت بیاد ازش زهر چشم بگیر کاری بکن دیگ از این غلطا نکنن

عزیزم چخبر؟ خبری از بچها داری

چه قدر مادرشوهرت بیشعور که تو دعوای شما دخالت کرد
بعد یعنی چی ته تغاری
پس اینطوری بود اصلا نباید واسش زن میگرفت

عزیزم هر دعوایی هم بینتون بشه هیچوقت خونتون ترک نکن ی زن خونشو نباید ترک کنه شوهرت بنداز بیرون

عزیزم.....
ب نطر من دوسه روز صبر کن.
بزار دوسه روز اونا ببینن بچه داری چجوریه،اونم دوتا
ادب میشن قشنگ

نباید از خونه میزدی بیرون.
بچه هات رو نباید ول میکردی.الانم نرو دیگه تا بیان دنبالت.

وای کاش نمیرفتی بچه هات خیلی کوچیکن گناه دارن

اینکه گفتن خودت برنگرد و گوش نگن برگرد اما نه برای موندن بلکه برو بچه هاتم بردار ببر نزاری تنها بمونن ها تو رو خدا یه دقیقه هم منتظر نمون همین الان بلند شو برو

حالا که از خونه زدی بیرون خودت برنگرد میدونم سخته خیلی سخته برای منم پیش اومد ۱۲ساعت از بچم دور بودم رفتم تو پارک زار میزدم ولی برنگشتم تا اومد دنبالم

فردا برو بچه هاتو بگیر

عزیزممممممم😞😞😞😞قلبم هزار تیکه میشه مادر از بچش جدا باشه الهیییی😔😔😔امیدوارم به زودی بچهات بغل بگیری و‌مشکلاتتون حل بشه😞🩷

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی