۴ پاسخ

با اب اصلا خوشمزه نیست..شیر گرم کم کم بهش اضافه کن
(دوپیمانش بریز تو یه لیوان )
خیلی خوشمزه میشه و شیر زیاد میکنه عالی

اگه نتیجه گرفتی ب منم بگو لطفا

من با آب سرد درست میکنم

جوش

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری