کسی اینو استفاده کرده؟#فرزند پروری #شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

چنده قیمتش

من
ترمیم کنندس برا جای بخیه استفاده کردم خوب بود تقریبا

نه برای چیه

عالییییی عالی اصلا حرف نداره من ترکم پاک شد

من بله

اره من واسه بخیه های زایمانم دکتر نوشت

پسرم دکتر واسه بخیه آپاندیس بهش داده بود

چی هست

سوال های مرتبط

مامان 🌹بچه هام🌹 مامان 🌹بچه هام🌹 ۱۵ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی