شیر خشک فرزند پروری مای بیبی .جواب اینو بدین لطفا

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم منم دقیقا تو جنگ ۱۲ روزه این اتفاق برام افتاد اصلا نگران نباش تو قطعا بهترین مادر دنیایی بغلش کن با آرامش و عشق بهش شیر خشک بده

اییی عزیز من
تو یه مامان مهربونی که با همه سختیها و چالشها تا الان به جوجت شیر خودتو که از خون و دندون و استخونته دادی
الان تو این شرایط استرس زا هم شیرت کم شده هم اون استرس و ناراحتی ها میره تو شیرت ویه بچت انتقال داده میشه☹️
همین شیرخشک با عشق بغلش کن بهش بده ماهایی که از یه ماهگی نتونستیم بدیم باید چیکار کنیم😣😂🤦🏻‍♀️♥️😘

منم از همین جنگه شیرم خشک شد اصلا یه ذره هم نیست
ولی شبا موقع خواب سینمو میخوره تا خوابش ببره

سخت نگیر ناراحتی نداره همون شیر خشک تو بغل بگیرش با عشق بهش بده بخوره

عزیزم چرا خودتو انقدر اذیت میکنی شیر خشک چیز بدی نیست که شیر تو الان براش نه تنها نفع نداشت بدم بود شیر پر استرس

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی