ببین من ی دوست صمیمی داشتم همه چیمون ی طرفه بود مهمونی فقط خونه من میومد من میخواستم برم نبود یا کار داشت شام ناهار تا اصلاحشو پیش من میومد تا واسه سرکار شوهرش ناهار میغرستادم میبرد فرعه کشی گذاشت ب من در اومد پولمو خورد خورد داد یکی دوبار اشتباه شد زنگ زد هرچی از دهنش در بیلد ب من گفت ب جای اینکه من بگم منم دیدم داره هی حرف میزنه منم هرچی تودلم بودو بهش گفتم و اون قطع کرد الان دوماهه حرف نمیزنیم ببین من تز هر رفیق ی ضربه خوردم بخدا پول قرعه صد میلیون بود پنج تومن پنج تومن ریخت همش رفت نفهمیدم چی شد اینجوری بهم ضربه زد تازه طلبکارم بود
فاصلتو با ادمهایی ک قدرتو نمیدونن حفظ کن من خودمو کوچیک کردم الانم چوبشو خوردم
نه دختر دیوونه ای
فاصلتو حفظ کن ، هرموقعم زنگ یکم خودتو بگیر
نه دیگه وقتی اون نمیزنه تو ام نزن دیگه
چی بگم والا حتما حسودی میکنه یا از چیزی نارحته.
نه عزیزم
محبت و خوبی زنگ زدن ی طرفه نمیشه ک
خیرررر
اون برای زایمان تو اومد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.