۵ پاسخ

از این اسپری بزن مخصوص ترشح دکتر داده بود برپسرم خیلی خوبه هر 12ساعت یه پاف بزن

تصویر

برای خلط بینی فکر کنم باید تئوفیلین بدی یک سیسی

پسر من دو هفته طول کشید ترشحات بینیش هنوز یه کمی مونده

نه خوب شده آبریزش بینیش تا چند روز هس خوب میشه در مورد اینکه چی بهش بدی خوب بشه من اطلاعی ندارم

قطره بینی روزی سه بار بریز با پوار تمیز کن
دارو‌چی دادی بهش

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی