از این اسپری بزن مخصوص ترشح دکتر داده بود برپسرم خیلی خوبه هر 12ساعت یه پاف بزن
برای خلط بینی فکر کنم باید تئوفیلین بدی یک سیسی
پسر من دو هفته طول کشید ترشحات بینیش هنوز یه کمی مونده
نه خوب شده آبریزش بینیش تا چند روز هس خوب میشه در مورد اینکه چی بهش بدی خوب بشه من اطلاعی ندارم
قطره بینی روزی سه بار بریز با پوار تمیز کن
داروچی دادی بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.