فرزند پروری شیرخشک پوشک

تصویر
۵ پاسخ

مامان بزرگ‌ من این مدلی درست میکنه
گوشت و دل و جیگر سفید و میزاره بپزه
بعد دنبه رو ریز ریز میکنه با آب میپزه تا روغن بندازه بعد گوشتو جیگر سفید و آب گوشت و پیاز خورد شده رو میریزه توی دنبه بعد ادویه میزنه یه ربع بیست دقیقه مونده به سرو جیگر سیاه و میریزه تو خورشت رب الوچه و آب غوره و یه کوچولو رب گوجه هم میزنه

جگر سفید و با پیاز بزار بپزه بعد برش نگینی بده با پیاز سرخ شده و سیب زمینی و جگر قرمز اضافه کن و تفت بده

مامان من تو پیاز تفت میزنه گوجه و رب اینا میزنه خیلیم خوشمزه میشه ولی باید گرم بخورم

من می‌شورم میزارم داخل قابلمه آب اضافه نمیکنم خودش آب میندازه بعدش ک نرم شد روغن میریزم تفت میدم ،+نمک

مامان من همیشه اول ابپز میکرد کمی بعد سرخ میکنه نرم میمونه خشک نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی