مامان بزرگ من این مدلی درست میکنه
گوشت و دل و جیگر سفید و میزاره بپزه
بعد دنبه رو ریز ریز میکنه با آب میپزه تا روغن بندازه بعد گوشتو جیگر سفید و آب گوشت و پیاز خورد شده رو میریزه توی دنبه بعد ادویه میزنه یه ربع بیست دقیقه مونده به سرو جیگر سیاه و میریزه تو خورشت رب الوچه و آب غوره و یه کوچولو رب گوجه هم میزنه
جگر سفید و با پیاز بزار بپزه بعد برش نگینی بده با پیاز سرخ شده و سیب زمینی و جگر قرمز اضافه کن و تفت بده
مامان من تو پیاز تفت میزنه گوجه و رب اینا میزنه خیلیم خوشمزه میشه ولی باید گرم بخورم
من میشورم میزارم داخل قابلمه آب اضافه نمیکنم خودش آب میندازه بعدش ک نرم شد روغن میریزم تفت میدم ،+نمک
مامان من همیشه اول ابپز میکرد کمی بعد سرخ میکنه نرم میمونه خشک نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.