پوشک شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۵ پاسخ

فکر کنم تا دوسالگی بچه اس ... چرا همین که به دنیا اومد اقدام نکردی؟ من همون اول اقدام کردم خیلی زود دادن اما انگار جدیدا خیلی کند شده روند وامش ... البته اگه شهری باشید که نرخ رشد جمعیتش کمه سریع تر بهتون وام تعلق میگیره

ای بابا تو ثبت نام کن تا در بیاد ۲ سال میشه
اردیبهشت پسرم ۱ سالش میشه هنوز نوبتمون نشده 😂😂😂
انشاالله در میاد برای مدرسه رفتنش

والا من از اول اقدام کردم نشد
انقد چرت و پرت خواستن برای ۴۰ تومن منم قیدشو زدم

من پسرم هنوز نوبتش نیومده
الانم هیچی نمیشه باهاش خرید شاید نگیرم کلا وامو

تا قبل از دوسالگی

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی