چقدر زشت که اینجوری پشت سرس حرف مبزنین. گهواره پر شده از شماهایی که میاین پشت سرمادرشوهراتون بد میگین. یکم وجدان ام خوب چیزیه. خودتونم یک روز مادرشوهر شاید بشین. دوس دارین عروساتون انقدر پشت سرتون بد بگن؟ والا که ۹۰ درصد از کارای مادرشوهراتونو اگ مادرتون بکنه ناراحت نمیشین. حالا چون اونن بنده خدا اسمش مادرشوهره هرچی بگه بهتون برمیخوره.
واقعا نمیدونم چرا این مردا اینقد گوه ننشون رو میخورن . در صورتی که داداشم اندازه یه مورچه احترام واسه مادرم نمیزاره بخدا. میگم پسر مردم رو ببین و پسر خودمون رو .
از من به تو نصیحت قبل از هرکاری شوهرت رو اگاه نکن ، مثلا دارید میرید خونه ی مادرت سر راه بگو وایسا گل بگیرم یا شیرینی یا میوه از قبل نگو که با مادرش مشورت کنه ، اخه اصلا به اون مادر چه ، وقتی پسر بچه ننه ش میپرسه برای فلانی چی ببرم باید بگه از خانمت بپرس نه اینکه پرش کنه ، کاش برای ماها مادرشوهرامون عبرت بشن فردا با عروسمون این رفتارارو نکنیم
گلم مقصر شوهرته باید شوهرتو توجیح کنی به مادرش ربطی نداره که بخواد ازون نظر بپرسه این مسئله یه چیزی بین شما دوتاس مادرشم حالا اومده یه نظری داده. و اینکه ما به جز روز مادر چیزی نمیبریم خونه ی مامانامون رفتنی
عزیزم بعضی مسائل رو اصلا نباید به کسی گفت اصلا شوهرت چیکار داره که از مادرشوهر بپرسه مگه اون میخواد بهتون پول بده آره بعضی مادرشوهرا غیبت ندارن ولی خب کمن والا مادر من هیچ وقت نظر الکی نمیده میگه چرا خودمو بی ارزش کنم پیش عروس بهم بگن فضول، داداشام هم اصلا مسائل خونواده شونو با مامانم درمیون نمیذارن
وا احترام مادر تو واجب نیست ؟ خودت ی جعبه شیرینی خوب بگیر ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.