ببین دوستم اگه فکر میکنی با چهار روز قهر درست میشه اشتباه میکنی ، یا برای همیشه برو یا اصلا نرو اینجوری حرمتت شکسته میشه به قولی دیگه حنات رنگی نداره ، بشین همه چیو سبک و سنگین بکن یه تصمیم نهایی بگیر
بری میتونه بره شکایت یچه هاو خونه رو ترک کرده و هزارتا مشکل درست بشه
طفلک بچه ها😔😔
عزیزم من خودم بعدسه سال ناخاسته بچه دارشدیم انقد گریه میکردم چون میخاستم شوهرمو بیشتربشناسم تاببینم میتونع پدرخوبی باشه ک خداروشکر شد کاش ط هم نسبت ب رفتارای شوهرت حساس تر بودی تا بچه هااسیر نشن ولی بترسونش بروخونه مامانت بگو طلاق میخام ببین رفتارش تغییر میکننه
وقتی همچین اخلاقی داره چرا دوباره ازش بچه دار شدی؟!!
توام مثل خودش باهاش رفتار کن غذا هم جلوش نذار تا به غلط کردن بیوفته
الهی عزیزم چقدر شرایطط سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.