دلنوشته

#شیرخشک
#پوشک
#فرزند پروری

تصویر
۵ پاسخ

عجبا پس همه جا از اینجور آدما پیدا میشن
آبروی تو نرفته آبروی اون رفت

جوابشو میدادی قرار نیس اونا با هم دشمنن بقیه هم دشمن اون باشن هر کی روابط خودشو داره و به کسی مربوط نیس

عزیزززم
خوب کاری کردی بیخیال همشووون

اخه چرا تورو نفرین کن الهی

باید جوابشو میدادی ..به درک که عمته کارش اشتباه بود باید میزدی تو دهنش

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی