۶ پاسخ

انه چیا خیلی خاصیت داره داخل اوتمیل بریز یا با پوره موز و سیب بده

وای چه باحال ب این عکس نگا کن انگار میلرزه

دانه چیا بهش میگن تو اب میریزی مثه تخم شربتی باد میکنه میشه با اب لیمو و اب قاطی کنی بخوری واسه لاغری خوبه پروتیین هم داره میشه توی اتمیل اینا استفاده کرد واسه بچه ها هم خوبه

فک کنم دانه چیا ست

دانه چیا. امگا۳ دارره

دانه چیا

سوال های مرتبط