پوشک شیر خشک گهواره دورهمی فرزند پروری #ببلاک

تصویر
۹ پاسخ

به نظر من تولد یکسالگی چیزی متوجه نمیشن همین ببر اتلیه و یه تولد سه نفره بگیرید اون خرج اضافه هم ی تکه طلا بگیر براش بیشتر به دردش میخوره بعدهم تشکر میکنه ازت که براش پس انداز کردی

تولد بگیر سه نفری بعدم برین اتلیه یعد یه شیرینی کیکی ببرین خونه مادرشوهر یکی خونه ی مادر خودت

بچه ت کوچیکه اصلا تولد متوجه نمیشه یه آتلیه شیک ببر چندتا عکس خوشگل بگیر عکس هست که میمونه یادگاری، یه کیک هم بگیر خونه مامانت دور همی ، خانواده شوهر هم دعوت نکن بگو تولد نگرفتم

تولد بگیر باشوهرت خونه ببر اتلیه منم اینطوری میکنم با این گرونی

تولدتو بگیر دعوت کن خواستن بیان. نیومدن بهتر

عزیزم بنظرم شما تولدتو بگیر همه رو هم دعوت کن ولی ب خانواده شوهرت بگو اصلا وابدا کادو نیارن اینطوری خیلی بهتره

چرا اینقد حرف کسی واستون مهمه شما کار خودتو بکن بگیز دعوت کن خاس بیاد نخاستم نیاد بعدشم وایسه تو روت بگه واس کادو تولد گرفتی توعم بگو ن برا دل خودم و بچم اتفاقن کادوم نیارین ک بدهکادی ب هم نداشته باشیم ول کن بابا حرفارو من دندونی بچم افتاو تو جنگ هرکی ی جایی بود گزاشتم با تولدش ی جا همه رو هم میگم هرکی اومد اوکی نیومدم نیومد هر حرفیم زدن بزنن تو عکس و فیلم داری بعدا بجت خوشال میشه
ی عمرم حسرت نمیخوری بگی واس چی برا ی چیز مسخره نگرعتم

خب دوتا تولد بگیر عزیزم من روز اول فامیلای خودم بودن روز دوم فامیلای همسرم چون سالن خونم جا نداشت همه رو باهم بگم

من فقط خانواده خودم بودن شوهرمم چیزی نگفت خودشم همین مدنظرش بود

سوال های مرتبط

مامان Maneli🩷✨ مامان Maneli🩷✨ ۱۲ ماهگی