سلام اینو استفاده کردید خوبه آهنش

فرزند پروری شیر خشک

تصویر
۸ پاسخ

اره خوبه

آره خوبه

من همیشه از همین میگیرم خوبه

آره

خيلي خوب من ميدم

من تازه گرفتم
فقط میدونم قرمز این مارک باید ۲سیسی بدی آبی یک سیسی

اره من به پسرم میدم خوبه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌹بچه هام🌹 مامان 🌹بچه هام🌹 ۱۵ ماهگی