چون اگه به مشکل بخوری گروه خون متفی خیلی کمه و سخت پیدا میشه ولی مثبت بیشتره
برا منی ک گروه خونیم منفیه
دکتر گفتش ک ماه هشتم بارداری باید ی امپول بزنی و بعد زایمانتم همینطور
چون اگه مادر منفیه و بچه مثبت
ب مشکل برمیخورن
چون اگه گروه خونی مادر منفی باشه و همسرش مثبت باشه جنین مثبت میشه و هنگام تولد خون مادر و جنین قاطی میشه و برای مادر خطرناک که باید امپول رگام برنه
تنها انسان روی کره خاکی هستم که aمنفی هستم🫡بقیه خواهرام و بردارم و پدر مادرم o+هستن
فک کنم بخاطر امپور روگام هست مادر و پدر منفی و مثبت باشن باید امپور بزنن
منم باید بزنم
منفی بهتره گلم
چون منفی میتونه هم به مثبت هم به منفی خون بده
اما مثبت فقط به مثبت میتونه خونه بده
حالا بحث نوع گروه خونی هم مقوله جداست
بخاطر rh میگن چون اگه پدر و مادر مثبت و منفی باشن یعنی ضد هم باید آمپول بزنی
نخیر فرقی نمیکنه فقط بعضی گرون خونی ها بهتر هستن چون همه یا بیشتریا میتونن خون بگیرن. بهترینش ،ab, هست بدترینش o منکهo مثبت هستم
واقعا؟؟
نمیدونستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.