سلام چرا زبون بچم اینطوری شده دلیلش چیه

تصویر
۱۰ پاسخ

واییی خیلی برفک زدهه
خیلیم شدیده حتما ببرش یه متخصص ببینه😑

برفکه قطره نیستاتین بگیر بهش بده زود خوب میشه دکتر واسه پسرم نوشت دو روزه خوب شد

برفکه
اکثر بچه ها تا یکی دوماهگی یه بار اینجوری میشن،طبیعیه
یه قطره از داروخونه بخر اسمش (نیستاتین)هست
باید داخلش اب بریزی و هر ۶ ساعت ۱ میل بهش بدی جوری بده به همه ی دهنش بماله
اگر شیر خودت رو میخوره قبل و بعد شیردهی سینت رو بشور
اگر پستونک میخوره یه پستونک نو بگیر وقتی خوب شد حدیده رو بهش بده
حدودا یه هفته ای خوب میشه

دلیلش از چیه

اوخ برفکه

براش قطره بخر بزن
برفکه

اگه از رو زبونش پاک نمیشه و شیر نیست برفک زده...باید دارو استفاده کنی تا خوب بشه.

ببر دکتر قطره میده

دکتر بردی

برفکه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام🩷🩷 مامان دوقلوهام🩷🩷 ۵ ماهگی