۲ پاسخ

چون کوسخوله

چون این تایم اپراتور نداره ک کنترل کنه کسی فوووش نده

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی