من موس صورت ام ان دی میزنم پوشانندگی خیلی خوبی داره.آرایشگاه همین که میشناسم هم برای گریم از همین استفاده میکنن.قیمتشم ۵۵۰ تومنه
ایرانی بخوای کالیستا خوبه
غیر ایرانی هم سوپراستی میبیلین اگه اصلشو گیر بیاری عالیه
پوستم بیشتر خشکه
اگه پوستت چربه لورال .من تیوپی میگیرم چندساله خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.