۱۰ پاسخ

هرگز اتم نمیزنه تحت هیچ شرایطی الکی استرس نگیرین و نگران نباشید

بعد از ۴۷ سال زجر وبدبختی و ستمی که دیدیم اگه خدایی باشه از این بدترش که نمیکنه ،مردم ایران چند سال دیگه باید فقیر باشن و ستم ببینن ،خرابیها درست میشن ولی اون چند هزار جوون که هزار امید و ارزو داشتن برمیگردن؟من نمیگم کار ترامپ و فلانی خوبه دیگه هر اتفاقي بیفته برا همس

ای واااای چقدر شماها ترسیدین بابا اون دیوونست هردفه یچی میگه
پاشید زندگیتونو بکنید😊😊😂😂

هیچ اتفاقی نمیفته من مطمئنم توکلتون به خدا باشه

قلب من بجای توی سینم توی دهنمه گوشهام سنگینه و سرم گیج برای فردا.خدا خودت رحم کن کجایی پس قربونت برم

من حالم خیلی بده منواز استرس لرز گرفته خودت به ما رحم کن

حس‌خوبی ندارم

وا من دارم میمیرم از ترس

تا فردا معلوم میشه

وای منم فقط ذهنم روی یه چیزی رفت وقتی خوندم . خدا رحم کنه

سوال های مرتبط