۵ پاسخ

خدایا بزرگی خودت رو نشون بده پناهی جز خودت نداریم

کاش ب تدبیری پیش بگیرن مردم و نجات بدن مسولین مردیم از استرس

خدایا از تهران هیچی نمونده

همینطور داره بالا سرمون می‌چرخه شرق و داره میزنه

منم دلشوره دارم

سوال های مرتبط