۸ پاسخ

آتش بسسس نهههه!!!
فقط و فقط توافق و صلح ..
اتش بس بشه دوباره برمیگردن پرقدرت تر....

خدا یه صبری بده به تهرونیا

آتش بس نمیشه دیگه

آتش بس فايده نداره ، ميرن برميگردن

صلححححح معنی پدرکشتگی رو میفهمی با کسی که پدرتو بکشن صلح میکنی والا نمیدونم ولی ما شخم کیرنیم تلاویو رو

خوش بحالت باز جایی رو داری بری

وای،منم دارم میمیرم،یعنی تا عید تمومه

انشالله

سوال های مرتبط