۷ پاسخ

عزیزم یه چیزی میگم انشاله باز نریزن سرم حوصله شون ندارم امریکا همه راه هارو امتحان کرده نتونست به خواسته اش برس مجبور میشه عقب نشینی کنه کلن بره پی کارش الان مثل این س. گ که واق واق میکنه فقط واق واق شه نمیتونه بگیره همه راه ها رو امتحان کرده انشاله آتش بس ابدی میشه به امید خدا

آخه کی به حرف فیدان و اردوغان اهمیت میده

که چی هی می‌ره میاد یا بزن یا تموم کن

میره شیر میشه برمیگرده باز کاش تکلیف یه سر میشد

عزیزم شما چشم پسرتو میبندی؟

وای خوش خبرباشی ایشالاه که همینطور باشه استرس این مدت مارو نابودکرده😥

آن شاالله تموم بشه و یا تمدید بشه آتش بس

سوال های مرتبط