اینجاست که میگن (کیم نبیلیر کیم نچکیر )😔😔
خداوندا! اگر روزی بشر گردی، زِحال ما خبر گردی
پشیمان میشوی از قصه خلقت
از این بودن از این بدعت
خداوندا! نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجری میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است😊
هیشکی
گاهی اوقات حتی خود ادم هم متوجه نمیشه داره از چی گذر میکنه...
بعد ک بحران رو رد کرد و از دور بهش نگاه کرد تازه متوجه میشه چقد قوی بوده...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.