۳ پاسخ

اینجاست که میگن (کیم نبیلیر کیم نچکیر )😔😔

خداوندا! اگر روزی بشر گردی، زِحال ما خبر گردی
پشیمان میشوی از قصه خلقت
از این بودن از این بدعت
خداوندا! نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجری می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است😊

هیشکی
گاهی اوقات حتی خود ادم هم متوجه نمیشه داره از چی گذر میکنه...
بعد ک بحران رو رد کرد و از دور بهش نگاه کرد تازه متوجه میشه چقد قوی بوده...

سوال های مرتبط

مامان کوچلو مامان کوچلو ۴ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی