خانوما میتونم بچمو بزاریم تو آغوشی الان ؟

۷ پاسخ

منکه از‌روز اول میذاشتم الان داره کوچیک میشه یعنی شده من گاهی دم دست میذارم

وای خیلی کوچیکه... اصلا آغوشی براش بزرگه... من دخترمو دیشب براش آغوشی خریدم هی لبه آعوشی به دهنش میخوره

من ازهمون روز اول گذاشتم 🤌🏻

چرا نشه ؟؟ من از همون روز اول گذاشتم🤔 تازه الان دیگ آغوشیش یواش یواش قدش داره براش کوتاه میشه

سلام دخترمن ۲۲روزشه شیرخشک نان میدم اما بلافاصله پی پی میکنه ودل درد داره امکان داره که نسازه بهش

نه الان زوده

ای ننه چقد حساسین شماااا
تاپیک های قبلیتونم خوندم ❤️
معلومه که میتونی، اصلا کم کم‌دیگه کوچیک میشه براشون

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی