چقد چرتو پرت مینویسین🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
برو خداتو شکر کن دختر خوب که هم وزن هم قد بچه ات عالیه چرا انقد ناشکری؟؟؟؟؟؟
بقیه هم حرف مفت میزنن
والا بچه من 6 کیلو و قدش63 تاس هرکی میگه ریزه میگم اتفاقا بچم به اندازه اس و اندازه خودشه بعد شما ناشکری میکنی؟؟
بگو دکترش میگه رو نموداره و سالمه ...ولی احتمالا شما هم عینک لازمید
بگو باشه رستم ها رو شما بزایید ما راضیم
در یک جمله کوتاه بگم: زرررر میزنن
عزیزم بچع من الان ۹ ماهگی ۷۱۰۰ و قدش ۶۷ ناراحت نباش بگو خدارو شکر ک سالمه
والا شما کارت واکسنش رو چک کنی
نمودار داره وزن و قد رو اونجا چک کنی میبینی بالاتر از خط نمودار هم هست این چه حرفی اخه
یعنی خودت تشخیص نمیتونی بدی
وزن ۸ برای ۶ ماهگی خیلی خوبه
چیزی که باعث میشه تو چشم لاغر به نظر برسه قد بلندشه
دختر منم ۸۳۰۰ قدش ۷۳ ونیم خیلی لاغر به نظر میاد
قد کوتاه تر باشه با وزن ۸ کیلو خیلی تپلی دیده میشه
همه غلط میکنن
تازه پسر من ۶۵
ریز باشه.مهمه؟سالم باشه
دختر من 6 کیلو هست بابا
برو خداتو شکر کن 8 هم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.