۴ پاسخ

عالیه بدنیابیادبچم می‌زارم قبلنا هشت سال داشتم راضی بودم

من قبلا گذاشتم عالیه

منم می‌خوام بزارم
میگن چیز سنگین نباید بلند کرد و چند ماهه یک بار بری دکتر ببینه جا به جا نشده باشه . از دکتر پرسیدم گفت شش ماه دیگه میتونم بزارم

منم دو دلم واسه گذاشتنش
ولی ب دکترم گفتم گفت عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی