عزیزم سیاه دونه رو باید آسیاب کنی، بعد با عسل سریع مخلوط کنی
اگر سیاهدونه رو اسیاب کنی بریزی تو عسل چیزیش نمیشه هروقت بخوای میتونی استفاده کنی ولی اینجوری خطرناکه بعد از چند روزی سمی میشه
نه 😂🫶 سیاه دونه رو باید بکوبی بلافاصله قاطی عسل کنی اونم سیاه دونه در حدی باید زیاد باشه ک با عسلت مثل خمیر سیاه بدست بیاد اینجوری ک یکی هست یکی دیگش نیست نمیشه
درضمن بله سیاه دانه سمی میشه کوبیده شدش تو هرچیز اما توی عسل نه اگرم باور نداری ب حرم ی عطاری برو فقط ببین چجوریه اصن نخر فقط برا اطلاع
آره عزيزم نوش جان
عسل یکم زیاد ریختی
باید پودر کنی بلافاصله با عسل ترکیب کنی مگرنه خاصیت نداره.
مقدار کم هم درست کن. در ظرف شیشه ای بریز.
نه باید آسیاب میکردی و بلافاصله توی عسل میریختی
پودرش کنی بهتره
خیلی زیاده این یه قاشق بخور هر صبح ناشتا
سیاهدونه بمونه سمی میشه سعی کن درست کردی فقط اندازه اون روزت درست کنی بخوری
برا چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.