۴ پاسخ

ای ننه توپولوی خوشمزه 😍😍
حسابی بهتون خوش بگذره

ای خداناناز🥹😍

ای جون خدا خدا بگردم چ ناز نگامیکنه😍😍

خدا حفظش کنه عزیزم میشه مارک صندلی ماشینو بگی بعد الان از ۳ ماهگی میشه گذاشت؟ چون یجا دیدم میگفت از ۹ ماهگی باید بزاری

سوال های مرتبط