والا عزیزم منم اینطور شدم دیروز که رفتم برسی کردم فهمیدن که عفونت ادراری. و دفع پروتئین دارم حتما برو دکتر که آزمایش ادرار بگیرن بیینن چی هست دلیلش البته قبلنا اینجپر میشدم بعدش رفع میشد اما این بار دردش باقی موند و ادامه دار شد که فهمیدم عفونت گرفتم
بله خیلی طبیعیه
دکترم گفت فقط باید تحمل کنی درمان نداره تا زایمان
هفته ات هنوز پایینه حتما برو دکتر طول سرویکس پایین نیومده باشه
مطمئن شو که عفونت نداری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.