سلام درد لگن و واژن طبیعیه دراین ماه؟
بدجوردرددارم چیکارکنم

۴ پاسخ

والا عزیزم منم اینطور شدم دیروز که رفتم برسی کردم فهمیدن که عفونت ادراری. و دفع پروتئین دارم حتما برو دکتر که آزمایش ادرار بگیرن بیینن چی هست دلیلش البته قبلنا اینجپر میشدم بعدش رفع می‌شد اما این بار دردش باقی موند و ادامه دار شد که فهمیدم عفونت گرفتم

بله خیلی طبیعیه
دکترم گفت فقط باید تحمل کنی درمان نداره تا زایمان

هفته ات هنوز پایینه حتما برو دکتر طول سرویکس پایین نیومده باشه

مطمئن شو که عفونت نداری.

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری