۵ پاسخ

هیچی نمیخورم🥴

صب ویتامین دی،ظهر امگا،شب اهن،منیزیم،پریوتین

همیشه نه ولی بیشتر اوقات میخورم کم خونی دارم باید قرص بخورم و الانم زینک هر روز میخورم و ی قرصم هست ترکیب کلسیم و ویتامین دکتر نوشته بخاطر یبوست میشدم در هفته ۳تا بیشتر نمیخورم

من منیزیم امگا ۳ و د۳میخورم

من تقریبا هر روز مولتی ویتامین استفاده میکنم

سوال های مرتبط