هیچی نمیخورم🥴
صب ویتامین دی،ظهر امگا،شب اهن،منیزیم،پریوتین
همیشه نه ولی بیشتر اوقات میخورم کم خونی دارم باید قرص بخورم و الانم زینک هر روز میخورم و ی قرصم هست ترکیب کلسیم و ویتامین دکتر نوشته بخاطر یبوست میشدم در هفته ۳تا بیشتر نمیخورم
من منیزیم امگا ۳ و د۳میخورم
من تقریبا هر روز مولتی ویتامین استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.