از صبح تلخک ردم سینه ام درد میکنه‌چکار کنم

۵ پاسخ

یبار کامل بدوش و با سوتینه محکم سفت ببندش طوری که کشیده بشه بالا بعدم من که اموکسی سیلین ۸ ساعتی خوردم

زیر دوش گرم ماساژ بده

انشالله با سلامتی منم دارم از صبح از شیر خشک میگیرم انشالله که راحت باشه

خخخ چه جالب منم امروز با صبر زرد دارم از شیر میگیرم

منم دارم از شیر میگیرم از صبح خداکمک کنه اذیت نشه زودتر خودش راحت میشه بخدا

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان رستا👧🌈 مامان رستا👧🌈 ۲ سالگی