۱۶ پاسخ

به به ماشالله چه حجاب خوبی مبارکت باشه عزیزم

چه خانومانه

ماشاالله چ حجابی😂🌹

اون که دیسلایک داده چقد طفلک دلش مریضه 😆!

چ خانم و مامان نازی 🥺🥺😍

خیلی شیک و خوشگله 😍😍👌🏻👌🏻👌🏻

خیلی زیبا عزیزم.. حضوری خریدی؟؟

ماشاالله حجاب چقدر صورت و نورانی میکنه

من فقط روسری و کیف خریدم امسال
چون چادر سر می‌کنم دیگه نی نی هم پیدا نیست راحت‌ترم😅

چقد ناز ترکیب کرم با سرمه اییه ؟! عبات خیلی خوشگله همه چی نازه😍خودتم

چه نازه بهت میاد

ای جان چ قشنگه چقدر خریدی عباتو ....منم عبا گرفتم

شکمت بزرگ نیست که خوبی

عزیزم من ک هیچی نخریدم ولی مال شما قشنگه مبارکه❤️😍

والا من خرید نکردم با این اوضا جنگ

وای چ نازه استیناش الخصوص
مبارکت منم خ دنبال همچین چیزیم پبدانمکنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی