۱۴ پاسخ

سلام من وقتی کیسه آبم پاره شد تا ۳ساعت هیچ خونی ندیدم اندازه یه لیوان اول ازم ریخت به فاصله ۱۰دقیقه یا کمتربه اندازه نصف لیوان دوباره ازم آب ریخت
گلم کیسه آبت پاره شده حتما برو بیمارستان

عین یک بادکنک تو دلت میترکه آب همراه با خون ازت خارج میشه
کمر درد و دل پیچه بیشتر میشه

ی حجم زیادی آب ازت میریزه مگه میشه متوجه نشد ، بعدم هی آب میاد

عزیزم چیشد کیسه آبت بود؟

سلام عزیزم خوبی؟ رفتی زایشگاه؟

عزیزم یهویی ترشحات شروع میشه و یکمم آبکی اولش کمه بعد زیاد میشه
منم بی دردسر بازی در اوردم اولش ترشحات بود گفتن برو زایشگاه چک کن میگفتم ن ترشحاته خبری نی ماه های اخره طبیعیه بعد ۴ روز یهو کیسه آبم کامل پاره شد بچم ۳۶ هفته به دنیا اومد حتمااااااا حتما اگه علائمشو داری برو زایشگاه

من خواب بودم یهو حس خیسی کردم دست کشیدم دیدم یه حجم اب غلیظی ازم داره خارج میشه همونموقعم نوزاد مدفوع کرده بود توش یه رده های تیره ای هم بود مثل ربان مشکی خاکستری کوتاه کوتاه وسط یه اب شفاف

منم هی ازم اب گرم میومد دست خودمم نبود رنگشم کرم بود درد هم نداشتم بعد ۱ ساعت حس پریود خفیف داشتم

برامن پاره شد یه حجم زیاد آب اومد بعدشم آب ازم میریخت همراه خون

اینکه میگن خون میاد و درد داری برای همه اینجوری نیست من کیسه ابم پاره شد اصلااااا درد نداشتم تا خود زایمانم خونم نیومد ولی اب میومد ازم

ازم اب گرم میرفت ب سرعت تقریبا زیاد

من کیسه ابم پاره شد سرفه کردم همش آب و خون میاد

ببین من موقع زایمان ک ۶ سانت بودم پاره شد پاره بشه خودت میفخمی یهو حجم زیادی اب نسبتا غلیظ گرم میاد بیرون ک خووت متوجه غیرطبیعی بودنش میشی من اونجا خووم میگفتم بهشون ک کیسم پاره شد خودشون چتد دیقه بعد گفتن عوا کیست پاره شده که منم گفتم دو ساعته دارم میگم کیسم پاره شد میگین نه طبیعیه

ولی اگه نشتی بده بحثش جداس کمی سخت میشه بفخمی ولی اونم میفهمی اب گرم ک ناخوداگاه میریزه و نمیتونی مثل ادرار نگهش داری ک اونو باید بری تست امنیوشور بدی

تایپک هامو بخون میفهمی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی