۹ پاسخ

ماشاالله بهت
من که تفم گیرم نیومد😂 نه هیشکی عیدی نمیده اینجا

فامیل که به من عیدی بده نیستن. خدا بذاره خانواده هامون و همسرم رو. به غیر همسرم، ۵ تومن پدرشوهر ۵ تومن مادرشوهر، ۵ تومن پدر که قبل عید داد. ۵۰۰ تومن هم روز عید، داداشم ۵ تومن که اونم قبل عید برام عیدی آورد. اگه مامانم هم بود حتما بهم جدا میداد 😢 خونه ی برادرشوهر خواهرشوهرم نرفتیم هنوز ولی برادرشوهرام زیر ۲ تومن بهم عیدی نمیدن هردوشون منو جور خاصی دوست دارن به بچه هام هم جدا میدن.

بگم ممکنه کسی باور نکنه براهمین نمیگم😅

چقدر فامیلاتون پولدار و عیدی بده هستن😆

فعلا دو تومن

من عیدی دادم 🥴
پنج تومن دخترم .پنج تومن پسرم ..جدا هم شوهرم داد بهشون ‌به بچه های جاری نفری یه تومن ..بچه برادرم هم نفری یک تومن چهار نفر

حالا اومدی پز عیدیت رو بدی😒😂لامصب پول مفته شماره کارت میدمت هر چی کرمت هست واسه ما هم بزن🤣ثوابم می‌کنی
۵۰۰ تومن یه تومن

فعلا سه تومن.چون جایی نرفتیم

250هزار تومان 😅

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی