لباس های نی نی :)

تصویر
۶ پاسخ

ایشالا به سلامتی بپوشه

ننهههههه

بسلامتی بپوشه

خیلی قشنگه

به سلامتی تنش کنی ولی جوراب دار زیاد نگیر خیلی زود کوچیک میشه و اینکه شاید نی نی از جوراب خوشش نیاد خواهرزاده من روزی که به دنیا اومد بلوز شلوار تنش کردیم شلوارش جوراب دار بود اینقدر جیغ زد تا درش آوردیم آروم شد

ای جونم چه نازن😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهلا مامان مهلا ۸ ماهگی
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان دیان مامان دیان روزهای ابتدایی تولد