وای من هنوزم خوب نمیتونم راه برم
خداروشکر درد نداشتم ولی اگردردداری باشیاف کنترل کن من که ازاولش سرپام
تا دو هفته تقریبا درد داری مخصوصا اون آمپول های آمبولی خیلی درد داره ولی تا یک ماه گرفتگی میاد سراغت مثلا یه دفه ای کتفت میگیره اینجوری فقط شیاف دیکلوفناک بزار وقتی درد داری سریع آرومت میکنه
شیاف بزار مسکن بخور هر چی بیشتر راه بری دردت کمتره
من هنوز درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.