وییی منم ۳ روز دیگه زایمانمه
ابجی تو ماه درد اینا نداری؟ من قسمت گودی کمرم جای باسن وقتی میشینم درد میگیره
بخور بابا نوش جانت با ی بار هیچی نمیشه من از اول حاملگی دلم تن ماهی میخاست نخوردم هفته آخر خوردم چسبید
من که میخورم 😌خداروشکرهمچی اوکی دکترم میگه ماه ای یکبار چندسیخ اشکال نداره منم ۳تاجیگر ۲تاچربی میخورم
۵ روز دیگه میتونی یه عالمه بخوری
یه سیخ که طوری نمیشه
چن تیکه بخور
ریسک نکن ویتامینش بالاس ممکنه باعث ناهنجاری بعد زایمان بشه خدایی نکرده
اینهمه تحمل کردی زن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.