۸ پاسخ

وییی منم ۳ روز دیگه زایمانمه
ابجی تو ماه درد اینا نداری؟ من قسمت گودی کمرم جای باسن وقتی میشینم درد میگیره

بخور بابا نوش جانت با ی بار هیچی نمیشه من از اول حاملگی دلم تن ماهی میخاست نخوردم هفته آخر خوردم چسبید

من که میخورم 😌خداروشکرهمچی اوکی دکترم میگه ماه ای یکبار چندسیخ اشکال نداره منم ۳تاجیگر ۲تاچربی میخورم

۵ روز دیگه میتونی یه عالمه بخوری

یه سیخ که طوری نمیشه

چن تیکه بخور

ریسک نکن ویتامینش بالاس ممکنه باعث ناهنجاری بعد زایمان بشه خدایی نکرده

اینهمه تحمل کردی زن😂

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی