هفته دیگ تاریخ زایمانمه من الان چ غلطی بکنم💔🙂

۲۰ پاسخ

من سشنبه تاریخ زایمانمه پر از استرسم اخه تازه میشم 37 و 3 روز

منم هفته دیگه زایمانمه جز توکل به خدا کاری نمیشه کرد گلم

منم سه شنبه هفته دیگ زایمانمه

الهییییی🥺عزیزم انشالله تا هفته ی دیگه همه چی به منوال قبل برمیگرده

منم سه شنبه هفته ی اینده نوبت دارم😮‍💨

چند هفته سزارین میشی

من فکر نکنم برای ماها دکتر پیدا نشه.
دکتر من ۷ ماهم بود گفت عید نیستم گفتم پرونده مو بده ببرم جای دیگه نمیتونم با استرس ادامه بدم.
من دو هفتع دیگه زایمان میکنم انشالله دکتر اوکی میشه

منم شنبه هفته دیگه نوبت دارم

همش استرس دارم دکترم بره از کشور اونوقت چ خاکی بریزم

من دوهفته دیگه دکتر نامه داده.استرس دارم چی میشه😭💔

منممممم

نگران نباش عزیزم ایشالا بسلامتی زایمان میکنی توکل کن به خدا❤️

هیچی عزیزم سخته ولی استرس نداشته
بیمارستان و‌دکترا هستن که
ایشالا ب سلامتی زایمان میکنی

نگران نباش خدا بزرگه
چند روز دیگه همه چی اوکی میشه

عزیزم نگران نباش انشاءالله ب سلامتی فارغ میشی استرس برات ضرره

منم دوهفته دیگ هر چند شرایط مناسبیم ندارم دهانه رحمم بازه هر لحظه امکانش هست و اینکه ترسو استرس تموم وجودمو گرفته ما چ گناهی کردیم

خدا بزرگه ، استرس به خودتون راه ندین

نگران نباش خدابزرگه

منم🫠

منم همینطور☹️

سوال های مرتبط