خب بعضی نی نیا ریزترن
خب عزیزم کی گفته وزنش بده؟؟؟؟نسبت به بچهایی که خیلی تپلن فقط یکم ریزس وگرن وزنش تو این هفته ها همینقدره بیخودی چرا به خودت انقد ازار میرسونی😐😐😐😐
لیدی میل میخوری؟
این چند هفته رو دوتا تخم مرغ آبپز صبحونه دوتا هم عصرونه بخور نهار هم سینه مرغ کبابی .دوهفته دیگه برو سونو ببین چقدر وزن اضافه کرده
بستنی و حلیم این چیزا فقط وزن خودتو بالا میبره
به حرفم گوش کن دعام میکنی
هر روز بادام هندی بخور و کباب
بعد وزنشو ببین
سخت نگیر عزیزم
برا منم همین بود ولی خب به ژن هم ربط داره دکترم گفت تا به دنیا بیاد بازم وزن اضافه میکنه
لیدی میل میخورم .گوشتو مرغ هرروز میخورم.برامنم دعاکن.دوهفته دیگ میرم سونو
انقد حساس نباش بسپار به خدا منم 34 هفته سونو داپلر دادم وزنش 1830 بود دکترم میگه خیلی کمه هرمکمل و دارویی هم بگی دارم استفاده میکنم ولی ژنتیکی ریزه دیگه.زنداداشم وقتی 8ماه باردار بود بچش 1 کیلو بود بعد ک بدنیا اومد2500 بود حرص نخور زیاد تا بدنیا بیاد وزنش بالاتر میره
لیدی میل هم خوردی
مرغ تخممرغ کباب حلیم شیرموزمغزیجات خیلی خوردم الان تو سونوهام میگن تپلیه
نگران نباش، لیدی میل و مولتی ویتامین میخوری؟؟ حلیم بستنی برنج و نون و کم کن بجاش پروتئین بیشتر بخور و کباب
عزیزم نگران نباش
برای وزن گیری کباب خیلی خوبه سعی کن در هفته دوتا رو بخوری حلیم،مغزی جات،تخم مرغ آبپز اینا خیلی جوابه رومن ک خیلی تاثیر داشت
نترس برای ماه اخر روزی سی تا صد گرم وزن میگیره
خواهر شوهرم من بهترین سونو گرافی استان میرفت بهش میگفت بچت کوچیکه فوق تخصصصی هم که میرفت میگفت نهایت بشه ۲۹۰۰ وزن بچت، اما با ۳۸۰۰ بدنیا اومد
شيرموز هر روز بخور،حليم،فرني هم خيلي خوبه
فقط چیزای مقوی بخور بستنی زیاد بخور تو وزن بچه خیلی تاثیر میزاره
زیاد حساس نباش بعدم اینا ک دقیق دقیق نیست خودتو بزن به بیخیالی بچه رشد خودشو میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.