۱۲ پاسخ

من پودر سرمام خریدم
شنیدم خیلی تاثیر داره
از سایت آی مام

منم تو ۲۸ هفته یک کیلو بود وزنش دکتر گفت خوبه

کم‌ نیست که اونقدا شور چی میزنی

برای وزن گیری .
جوجه. تخم مرغ .شیر. بادام.

عزیزم منم ۲۹ هفته ۱۳۰۰ بود کم نیست که

حلیم و بستنی شنیدم وزن میده

😕😕😕کاش وزن بچه منم کم بود ۳۷هفته رفتم ۳۶۵۰بود الان نمی‌دونم چیکار کنم که وزنش بالا نره😭😭

کباب و ایما خیلی بخور اجیل و تخم مرغ اب پز زیاد بخور

نگران نباش وزنش از ۳۲ هفته به بعد هست سینه مرغ کباب بادام زیاد بخور من چون طعم بادام دوست ندارم پودرش کردم میریزم تو شیر میخورم عصرا با چند تا خرما خیلی کمک میکنه تو وزن گیری تخم مرغ هم عالیه

عزیزم همه چی ک‌نباید بخوری غذای مقوی باید بخوری همه چی نه آجیل عدس سیب زمینی معجون موز چیزای ک باعث بشه وزن بگیره بچه پودر لیدی میل هم خوبه

خوبه که منم ۲۹ هفته و سه روز ۱۲۷۰ بود دکترم گفت خوبه و طبیعی

لیدی میل هم خوردی

سوال های مرتبط