ارع خوبه عزیزم
برا من 28هفته دقیق ک رفتم1200بود
بنظرم ک خوبه ،منم اینجا پرسیدم گفتن خوبه وزنش
خوبه منم میخام برم کجا برای سونو رشد رفتی عزیزم هزینه اش چقدر شد
از منم هفته شما دقیقا همینقدر بود
اره خوب بود مالا من حدود 1150و1190بودن
عالی بوده
عالی
دکترت چی گفت عزیزم
تخم مرغ اپز و اجیل اینا بخور
من ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۲۰۰ بود دکتر گفت خوبه
طبق گهواره ارن خوبه ولی من ۲۸ هفته و یک روز رفتم وزنش ۱۱۰۰ بود دکتر سونو گف کمه ولی دکتر خودم گف خوبه
اره عزیزم عالیه فقط تقویت کردن خودتو ادامه بده چون اوج وزن گیری ۳۲ هفته به بعد
برای من گفت 1100بود گفت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.