مادر و بچه هردو ایسو بودن مادر چند روزه ک اومده ولی بچه باید س هفته بمونه بی هوش نگهش میدارن تا تکون نخوره میگن اکسیژن کم میاره
اره ولی گفتن س هفته باید ایسیو باسه
اینو ماما بهداشت فرستاده برا من
برا خاطر شوهرم ک هفته پیش یکشنبه زایمان کردم ۳۰ هفته بود چون کیسه آبش پاره شد عملش کردن گرفتن ۱۹۵۰ بوده ۳۰ هفته
عالیه
عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.