۳ پاسخ

اره خوبه کباب و حبوبات بیشتر بخور قندت خوبه بستنیم بخور

نه عزیزم خوبه
فک کنم باید بین ۱ تا ۱/200 باشه

من توی ۲۹ هفته ۱۴۲۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد