۳ پاسخ

آره خیلی خوبه
منم ۳۰ هفته و 2 روز وزنش ۱۵۵۰ تا ۱۶۰۰ بودش..
بعد دیروزم رفتم سونو ۳۷ هفته و 2 وزنش شده بود ۳۲۰۰

اره وزنش خوبه

خوبه عزیزم وزنش نرماله ببین خودتم تو این عکس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱۱ ماهگی