۴ پاسخ

منم دقیقا ۳۰ هفته و ۵ روز ۱۵۷۰ بود که دکتر سونو گفت بچت ریزه ولی دکتر خودم و بهداشت گفتن خوبه

ن خوبه

خوبه از۳۲هفته ب بعدبیشتروزن میگیرن

خوبه..

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری